zaterdag 18 januari 2014

Happy birtday Wee

Hoi allemaal,

Ik heb weer eens een kaart gemaakt, mijn inspiratie was ver te zoeken, maar ik zag een leuke uitdaging in de challenge van Kreja Teja, be challenged.
Het was best wel een gepuzzel, maar ik ben er weer uitgekomen :)
Ik heb een stempel ingekleurd met Derwent potloden, maar ik weet eigenlijk niet hoe ze heet, maar ze is volgens mij van de Wee serie.
De stempel is uitgesneden met een Spellbinder, haar voetje staat buiten de mal, ook dat is me voor het eerst gelukt :) (wauw ik word nog goed hihi)
Het vogelkooitje met de vogel en de vlinders zijn van Noor - Joy design, en de bloemen
van Crealies. De tags zijn een gratis digi van Noor.

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden, laat het me maar weten, dan ga ik weer verder met de volgende kaarten, er is een baby op komst en een verjaardag, als ze klaar zijn post ik ze weer.
Ik heb er weer helemaal zin in.

Hee guys,

I have made a new card, my inspiration was a little but lost, but then a saw this amazing challenge of Kreja Teja: 'Be challenged'.
It took me some time to figure it out, but eventually I was able to pull it of :D
I colored the stamp with Derwent pensils, but I do not know the name of this particular stamp anymore, though I think she is from the Wee series.
The stamp was cut out with a Spellbinder, to try something different this time I tried to make her foot pop out of the Spellbinder. (hihi someday I'm going to be great at this card designing :P)
The little birdcage with the bird and the butterflies are all from Noor - Joy design, the flowers are from Crealies. The tags I used were free digi's I got from Noor.

I hope you all like the card, let me know what you think. In the mean time I will continue with my other cards, the family is expecting a baby girl and we have an upcoming birthday, as soon as I have finished them I will post them here.
I really found my creative spirit back :D

Hugs, Henneke




5 opmerkingen:

  1. Sweet card, Henneke. Ruby looks so cute on this fabulous design.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this design and your coloring is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh so cute! What a unique design! Beautiful! Nancee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the design of this card, Henneke. Your coloring is very pretty.
    Hugs, Barb

    BeantwoordenVerwijderen