zaterdag 26 april 2014

Challenge 'Be challenged'


Hoi allemaal,

Eindelijk weer tijd om een kaartje te posten, het is een mooi model geworden.
Deze komt van een challenge, be challenged, en was ontzettend leuk om te doen.
Het was weer een hele uitdaging maar ik heb het toch voor elkaar gekregen.
De stempels zijn van Country Companions, sunshine meadows, volgens mij
zaten ze ooit bij een blad wat ik heb gekocht.
De vlinders zijn van Joy Noor Design, het uiltje van  Kreaxions en de tekst en het
label is van Crealies en de bloemetjes zijn van Nellie, het papier is uit mijn voorraad.

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden
veel liefs

Finally a new card I can post on my blog, and I used this fanticly beautiful workplan.
I got this one from a challenge, 'Be Challenged', and it was so much fun to do :D
This time it really was a challenge to make the whole card come together and understand the workplan, but I eventually figured it out.
The stamps are from Country Companions, sunshine meadows,I think I once got them with a magazine I bought.
The butterflies are from Joy Noor Design, the owl is from Kreaxions and the text and tags are from Crealies and the flowers are from Nellie, finally all the paper came from my stock.

I hope you all like it, let me know :D
Hugs, Henneke












Geen opmerkingen:

Een reactie posten