zaterdag 24 mei 2014

Christmas in May

Hoi allemaal,

Ik heb maar weer eens een kerstkaart gemaakt, je kunt er tenslotte nooit genoeg hebben.
Er is een challenge, be challenged, en die heeft een leuke uitdaging.
Ze hebben een sketch die je moet namaken en er iets moois van maken, bij mij is het
dus een kerstkaart geworden.
Ik heb de stal en Edwin en Tilda verkleind op de computer, en zo pasten ze prima op mijn kaart.
Het papier komt uit mijn voorraad, ik weet echt niet meer van wie, en de stempels heb
ik gekleurd met Derwent potloden.
De kerstbomen heb ik van geribbeld karton uitgestansd, vind ik zelf wel leuk geworden, en ik
heb er een beetje sneeuw op geverfd. De stempels op de voorkant zijn Whimsey stamps.

Ik hoop dat jullie hem ook weer leuk vinden, en ik vind het leuk als jullie een reactie achterlaten.

I made yet another christmas card, you can never have enough of those.
There is a challenge, 'Be Challenged', and they provided us with a sketch of a card.
We had to use this sketch to make our own card and I choose to make a christmas card.
I shrunk to stable of Tilda and Edwin on my computer so it would fit on my card.
The paper is all from my stock, I really cannot remember where I got it from, and the stamps are colored with Derwent pensils.
The christmas trees are made from ribbled carton, which turned out better than I hoped, and I painted a bit of snow on everything. The stamps on the front are Whimsey stamps.

I hope you all like my card, and I always love reading your comments.

Hugs, Henneke











2 opmerkingen: