woensdag 3 juni 2015

sketch it challenge Tiets - Noor Magazine


Hallo allemaal,

Ik werd er ineens aan herinnert dat er nog een sketch it challenge liep van het
Noor Magazine.
Tiets heeft de sketch gemaakt en hij is echt geweldig
Ik heb er een strand tafereel van gemaakt, ben zo toe aan een beetje lekker weer :)
Ik heb de Magnolia stempel ingekleurd met Derwent kleurpotloden, de vuurtoren en
de schelpjes zijn van Marianne Design, de doily, het stuurrad, de reddingsband en het anker zijn
Noor Design net zoals de banner en het papier wat ik heb gebruikt.
De zeemeeuwen heb ik (mijn man :)) uitgesneden met de cameo.
De echt schelpjes komen uit Portugal, zaaaalig weer, kan dit jaar jammer genoeg niet
maar anders ...

Hoop dat iedereen hem weer leuk vind
veel liefs
Henneke

I just remembered there was still a 'sketch it' challenge from Noor Magazine that I had completely forgotten to post on my blog.
Tiets made the sketch and it was such a joy to work on!
I turned the sketch into a beach theme, since I am just dying for a bit of nice weather :D
I used the Magnolia stamp and colored it with Derwent pensil, the light house and shells are from Marianne Design, the doily, the steering wheel, the floaty and the anchor are from Noor Design just like the banner and paper.
The seagulls are cut out with the cameo by me (or my husband but who is keeping track :P)
The real shells are from Portugal, beautiful weather to which I would love to return maybe next year :D

Hugs, Henneke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten