vrijdag 14 augustus 2015

Milkpack box

Hoi allemaal,

Ik zag dat er een leuke challenge was van Marianne Design, een leuk melkpak maken.
Dat wilde ik natuurlijk wel proberen, had ik nog nooit gemaakt, dus weer een
uitdaging.
Ik heb papier gebruikt wat ik ooit heb gekocht bij het Kruidvat, het leuke vogeltje van
Yvonne kwam ik laatst tegen en moest natuurlijk mee naar huis :), de blaadjes vond ik
er mooi bijpassen, de kerstboom en het hertje op de zijkant zijn van Marianne en volgens
 mij de bloem op de andere zijkant ook, die heb ik bewerkt met een beetje gesso.

Ik heb in het doosje grote theelichten gedaan en om de randen een lintje geplakt.

Het was superleuk om te maken en ik heb weer wat klaar voor de kerst :)


I saw this fun challenge from Marianne Design, making a milkpack.
Of course I wanted to try this, but I had never made something like this before, so it was quite a challenge.
I used the paper I once bought from the Kruidvat, the cute little bird is from Yvonne. I saw this little one recently on a market and I just had to take it home with me. The leaves, the chrismas tree and little deer on the sides are from Marianne and the flower on the side is I believe also from Marianne. I used a bit of Gesso on the edges of the flower.

Inside of the box are big candles and I stuck a bit of ribbon on the side of them to make them appropriate for christmas. It was a lot of fun to make and I have another thing ready for the holliday season :P

Hugs, Henneke






1 opmerking:

  1. Hallo Henneke
    Je hebt een heel leuk melkpakje gemaakt maar als je de regels op ons blog goed leest dan voldoet je pakje niet aan de voorwaarden. Zie de zijbalk. Als je geen afbeelding van MD gebruikt maar alleen stansen dan mag je geen afbeelding van een ander merk gebruiken.
    Mischien kun je de afbeelding nog vervangen zodat ie wel mee kan doen.
    Deze uitvoering zullen we helaas moeten verwijderen. Sorry.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen