woensdag 25 februari 2015

Spring fever card


Hoi allemaal,

Nog een kaart gemaakt, echt een creatieve maand, deze is voor de challenge van Tiets Clubs.
Je moest een sketch namaken en de kleuren rose en groen gebruiken. Nu vind ik dat geen
probleem, ik gebruik heel vaak rose, is toch wel een van lievelingskleuren.
De ronde doily, de vlinder en vlinderrand en het klokje zijn van Noor Design, het
vogelkooitje en het blad achter de bloemen zijn een Doohickey, het papier is van
Janne Brinkman en het lint is uit mijn voorraad.

Veel liefs

Yet another card, this really has been a creative month form me :D, and this time it was for a challenge of Tiets Clubs.
The assignment was to use a pre-made sketch and use the colors pink and green. This was I think a challenge made just for me since I often create cards with the color pink, since this is one of my favorite colors.
The round doily, the butterfly and the butterfly border and the small clock are from Noor Design. The birdcage and the leave behind the flowers are Doohickeys, the paper is from Janne Brinkman and the ribbon is from my stock.

Hugs, Henneke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten