woensdag 25 februari 2015

Vintage ATC boekje


Hoi allemaal,

Ik heb nu toch een project gemaakt, daar ben ik echt super trots op.
Noor Design heeft een leuke challenge bedacht, maak een boekje voor 4 ATC kaartjes.
Nu, dat heb ik gedaan, wat een werk was het, maar zo ontzettend leuk.
Dit is iets wat ik nog niet eerder heb gemaakt, maar vond het een hele uitdaging.
Ik heb hem in vintage style gemaakt, de plaatjes komen van internet, de mallen zijn
van Noor Design, Doohickey, Crealies, Tim Holtz, Marianne Design. Zo heb ik volgens
mij iedereen gehad :).
De paspop en naaimachine, en de schaar met klos heb ik met de silhouette gemaakt.
Het lint en de embelishment zijn van mijn voorraad. (moet ik nodig weer aanvullen :))

Wat was dit leuk om te maken, dit boekje staat mooi te pronken op mijn tafeltje.
Het zijn heel veel foto's om te bekijken, maar ik wilde alles vastleggen, voor een evt.
volgende keer :)


This time I really created something I am sooo proud of!
Noor Design came up with a super challenging challenge: make a small book with 4 ATC cards.
Well I did just this, but it turned out to be so much work but also so much fun.
I never made something like this before, which made it an even bigger challenge but making this was so rewarding!
I made it in a vintage style, the images are from the internet, the dies are from Noor Design, Doohickey, Crealies, Tim Holtz and Marianne Design. This way I used everyone I think :P
The mannequin and sewing machine, scissors and spindle I made with the silhouette.
The ribbon and embellishments are from my stock (which I need to refill after all these cards and projects :P)

This was such a pleasure to make, the book is on display on my table :D
I know there are a lot of photo's on here, but I just wanted to show the complete project.

Hugs, Henneke



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten